Det er måske ikke alle dele af din virksomhed, der får lige stor opmærksomhed. Hvis det var tilfældet, ville det nok være umuligt at nå det hele. Men så skal du måske heller ikke altid bruge lige meget energi på opgaver, så som for eksempel at vælge den rigtige kopimaskine. I stedet kan du blandt andet læse med her for at blive klogere på nogle af de vigtigste overvejelser, du bør have i forbindelse med at vælge en god kopimaskine til erhverv.
Hvad skal den kunne?
En kopimaskine er sjældent bare en kopimaskine. For de fleste erhvervsmodeller kan også andet end bare at kopiere. Derfor er det værd at overveje, hvad du har behov for i din virksomhed. Det kan for eksempel være:
-
Farveprint
-
Dobbeltsidet print
-
Print på forskellige typer papir
-
Forbindelse til flere enheder, så som smartphones
Når du skal vurdere, hvad du har behov for, er det værd at være realistisk. Nogle gange er det nemt at tænke, at man bare skal have det hele. Det har dog også typisk sin pris. Så vær realistisk omkring, hvad I vil få behov for i løbet af en almindelige arbejdsuge.
Få service med i købet
Når man køber noget nyt, så er det ikke altid, man gør det med lige stor tanke på det, der kommer bagefter. Det er for eksempel ikke alle, der husker at tænke over, hvad der vil ske, hvis kopimaskinen en dag ikke virker, som den skal.
Det er dog værd at gøre dig disse tanker. For det kan være en stor fordel at få en serviceaftale med i købet, når du vælger kopimaskine til din virksomhed. På den måde er det nemt at komme i kontakt med en tekniker, der kan hjælpe, hvis der pludselig en dag skulle opstå et behov for det.